Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Τελικά χάσαμε ???

Τελικά δεν κέρδισε το δελτίο που πρότεινα, αλλά η αλήθεια είναι ότι ήρθανε 9 αριθμοί από τους αρχικούς που πρότεινα, οπότε κατά ένα μέρος είμαι σε σωστό δρόμο. Αν επέλεγα εκείνους τους 9 θα είχα κερδίσει αρκετά λεφτά, αλλά μιας και κατάλαβα το λάθος μου θα αλλάξω τον τρόπο που διαλέγω τους αριθμούς μου. Στο πρακτορείο άκουγα σκέψεις που θα μου άρεσαν να ακούγονται και στο blog, αλλά. . . Πάντως απ ότι είδα οι αριθμοί βγαίνουν `μαζεμένοι`, έχουν αρκετούς γειτονικούς αριθμούς. Κρίμα που μονολογώ μόνος μου πάντως. . .



2 σχόλια:

Cosmos είπε...

Μόλις τώρα πρωτοείδα το blog σου και από τη μία χάρηκα γιατί είδα και κάποιον άλλο προγραμματιστή + blogger (πέρα από εμένα), που έχει δει το θέμα Κίνο κάπως σοβαρότερα, από την άλλη όμως στεναχωρήθηκα γιατί κατάλαβα πως το έχεις εγκαταλείψει εδώ και καιρό πια, τουλάχιστον το blog σου.
Βέβαια αυτό το καταλαβαίνω μιας κι εγώ έχω πια πολύ καιρό να ασχοληθώ με το δικό μου blog ενώ το είχα πάρει πολύ ζεστά.

Όσο αφορά όμως σχετικά με το πρόγραμμά σου, να σου πω ότι δεν το έχω κατεβάσει ακόμα μιας και σου γράφω από τη δουλειά μου, άρα δε ξέρω τί και πώς το έχεις κάνει.
Ωστόσο έχω φτιάξει κι εγώ κάτι τελευταία, σχετικά με αυτό το παιχνίδι και με ενδιαφέρει πολύ σα ψάξιμο.
Το δικό μου το γράφω σε PowerBuilder και του έχω προσθέσει αρκετά καλούδια στατιστικού χαρακτήρα.

Τώρα προβλέπεται να λείψω για διακοπές δύο εβδομάδων αλλά μετά θα ήθελα να διασταυρώναμε κάπως τις απόψεις μας!
Τί λες;!

chalkida είπε...

Καλησπέρα και απο εμένα χάρηκα πολυ για το blog το βρήκα απο το adslgr επίσης κατέβασα το προγραμματάκι σου. Ωραίο είναι αλλά όπως είπες και εσύ θα χαρώ να φτιάξεις κάτι σε διαλογή.
δεν είμαι προγραμματιστής αλλα είμαι πολύ computerakias. θα χαρώ πολύ να τα λέμε παιδιά και να ανταλλάξουμε καμια ιδέα!!! :-)σύντομα θα μας πάρουν και άλλοι χαμπάρι!